ایجاد وفاداری در برند در تجارت بوسیله شبکه های اجتماعی
Creating brand loyalty through social networks in business
نویسندگان :
سهیلا قانعی ( دانشگاه آزاد واحد آباده ) , ساسان روشن ( دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه ته )
کليدواژه ها
برند، وفاداری، شبکه های اجتماعی.کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:سهیلا قانعی , 1403 , ایجاد وفاداری در برند در تجارت بوسیله شبکه های اجتماعی , اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به موسسه آموزش عالی کار میباشد.