بررسی مفهوم هویت یابی و پرستیژ برند
Investigate the Role of Brand Attractiveness
نویسندگان :
محمدمهدی خسروزاده ( دانشگاه آزاد اسلامی آباده )
کليدواژه ها
برند، مشتری، هویت یابی برند، پرستیژ برندکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1403 , بررسی مفهوم هویت یابی و پرستیژ برند , اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به موسسه آموزش عالی کار میباشد.