تاثیر ارزش ادارک شده بر رضایت مشتریان
The effect of perceived value on customer satisfaction.
نویسندگان :
نوشاد پارسایی نیا ( دانشگاه ازاد اسلامی واحد آباده ) , مرضیه حیدری ( دانشگاه ازاد اسلامی واحد اباده )
کليدواژه ها
ارزش ادراک شده، وفاداری مشتریکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:مرضیه حیدری , 1403 , تاثیر ارزش ادارک شده بر رضایت مشتریان , اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به موسسه آموزش عالی کار میباشد.