بررسی رابطه بازاریابی داخلی با تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد شهرستان های شمال استان فارس)
The Relationship between internal marketing and organizational commitment, and job satisfaction (Case Study: Employee Relief Committee in the northern city of Fars province)
نویسندگان :
غلامحسین پاسداری لقا ( دانشگاه ازاد اسلامی واحد آباده ) , ساسان روشن ( دانشگاه ازاد اسلامی واحد اباده )
کليدواژه ها
بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رضایت شغلی، کیمته امداد امام خمینی(ره)کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:ساسان روشن , 1403 , بررسی رابطه بازاریابی داخلی با تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد شهرستان های شمال استان فارس) , اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به موسسه آموزش عالی کار میباشد.