رابطه هویت برند و افتخار به برند با رفتار شهروندی برند
Brand identity and pride in their relationship with the brand citizenship behavior
نویسندگان :
فاطمه نظری ( دانشگاه آزاد اسلامی اباده ) , علی رضایی ( دانشگاه آزاد اسلامی اباده )
کليدواژه ها
هویت برند، افتخار به برند، رفتار شهروندیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:علی رضایی , 1403 , رابطه هویت برند و افتخار به برند با رفتار شهروندی برند , اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به موسسه آموزش عالی کار میباشد.