بررسی تاثیر مدیریت دانش بر بهبود وضعیت بازاریابی الکترونیکی
examine the impact of knowledge management to improve the situation on the electronic marketing
نویسندگان :
زهره سادات سجادی ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق ) , سمیه قجری ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق ) , ابراهیم جوکار ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق )
کليدواژه ها
مدیریت دانش ، بازاریابی ، بازاریابی الکترونیک.کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:سمیه قجری , 1403 , بررسی تاثیر مدیریت دانش بر بهبود وضعیت بازاریابی الکترونیکی , اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به موسسه آموزش عالی کار میباشد.