بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند با نقش میانجی ارزش ویژه برند
brand
نویسندگان :
علی اکبر بهجت ( دانشگاه آزاد آباده ) , علی رضایی ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده )
کليدواژه ها
وفاداری ،ارزش ویژه برند ، شخصیت برندکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:علی رضایی , 1403 , بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند با نقش میانجی ارزش ویژه برند , اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به موسسه آموزش عالی کار میباشد.