ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر گذاری فرهنگ بازاریابی بر تعالی کسب و کارهای کوچک
Develop a model to study the influence of marketing culture on small business excellence
نویسندگان :
سمیه دویستی ( مؤسسه آموزش عالی امین فولادشهر ) , مولود ایرجی زاد ( مؤسسه آموزش عالی امین فولادشهر )
کليدواژه ها
فرهنگ بازاریابی، کيفيت خدمات، وظيفه فروش، سازمان، ارتباطات ، نوآوري، تعالی کسب و کارکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:مولود ایرجی زاد , 1403 , ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر گذاری فرهنگ بازاریابی بر تعالی کسب و کارهای کوچک , اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به موسسه آموزش عالی کار میباشد.